Sider

mandag 2. januar 2012

Hjemmelagde julegaver


Selv om jeg i fjor bestemte meg for å lage alle julegaver i år,så gikk det ikke akkurat rette veien...
Men jeg fikk til noen...
Det ble noen puter...

Trykk på stoff kjøpt på stoff og stil.


Denne gir jeg bort i give awayen min. Meld deg på her


Det er konvolutt åpning på baksiden, og man kan derfor lett vaske pute og trekk!!



Her er en annen.
Jeg brukte filt fra stoff og stil.
Skriv ut bokstaver på printer og bruk som mal.


Fest med nåler og sy rundt.


Litt pompongbånd ble sydd på sidene på den ene puten..


Denne er litt intern...
(Jeg er ikke den som er mest glad i å klemme folk,
selv om jeg merker at det begynner å bli bedre med årene... ;o) -blir vel en myk dame til slutt...)


En annen gave var tavle.
Venninnen min ønsket seg en tavle som jeg har.
Det ble ikke helt lik da jeg har brukt en dør som vi hadde til overs fra kjøkkenet vårt.
Men jeg kjøpte en litt tykk finèr plate.
Delte den i tre.
Her er den ene.



Skrudde inn hull til skruer slik at det ikke skulle sprekke etter at jeg hadde malt.


Frem med tavlemaling


Valgte å ta en rosa kant rundt.
Det ble litt kluss for etter to lag skulle jeg bare flekke litt med tavlemalingen.
Det skulle jeg aldri gjort.
Det endte med at jeg måtte male enda et strøk,
og det var bare så vidt at det holdt...


Men men.. det ble sånn noenlunde brukbart til slutt...

Det er gøy å lage gaver, det skumle er bare at de som får det ikke får byttet det om det ikke faller i smak.
Men jeg håper alle mine venninner skjønner at det går an å ha puter på soverommet, barnerommet og andre litt gjemte steder ;o)


Vil forresten takke for alle som er med på give awayen min.
Og velkommen til alle dere nye lesere.
Håper dere kan le med meg og raritetene mine.

1 kommentar:

  1. Mange fine hjemmelagde gaver her :-) Er alltid ekstra morsomt med hjemmelagde gaver :)

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett