Sider

mandag 9. januar 2012

Den flotteste innpakkede gaven jeg har fått i mitt liv

Bildene av pakken tok jeg med ipaden min.
Det var jo nesten slik at eg ikke ville pakke opp. 
Den var jo så fin.

Har du fått så fin gave før?




Inne var det blant annet denne kalenderen her.
Såååå søt.
Jeg er heldig.
Veldig heldig.




Denne gaven fikk jeg av Inger.
Hun er jenta bak denne kreative bloggen.
Inger og søstera Marit har juleverksted hele året.
Jeg har fått lov til å bli med.
Vi koser oss veldig.
Neste år blir det julebod med alle tre....
Satser på det ihvertfall :o)
Fikk julegave av Marit også.
Jeg fikk hekla votter.
Superfine.
De får bli blogget en annen dag.

Jeg er sååå heldig, heldig, heldig.
Og TAKKnemlig for alle rundt meg!

3 kommentarer:

  1. Nydelig innpakket gave og nydelig fin kalender inni:)
    Skjønner du kjenner deg heldig, men du fortjener det også vettu;)
    Trine:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekker innpakkning, og en flott kalender! Heldige du altså ;-) Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  3. Sååå flott !
    har aldri fått så fin gave nei - heldige du :)

    ønsker deg en flott mandag
    hilsen fra anita s

    SvarSlett