Sider

lørdag 28. januar 2012

Før/ etter- bilder av gammel skjenk

Ja... Da hadde det seg slik at jeg fant dette på gi`borten på finn.no
Takk snille mennesker som ikke ville ha det :o)
Mannen min, som kanskje er enda snillere, kjørte over halvannentime for å hente det til meg.
oioioi.. snille snille mann!!!! 



Jeg grunnet det med heftgrunn først...


Jeg fant tilslutt den lilla fargen som jeg ville ha (sorry klunderet Trude!).
Malingen reagerte noen plasser på skapet, men etter litt pussing og maling ble det bra.


Så fikk jeg det etterlengtete tapetet :o)))
Såååå fint.
Viktig å måle nøye.


Slik gjorde jeg med skuffene inni og to av hyllene...


Tadaaaa.....




Synes at det var greit å bare ha malte hyller på den andre siden,  kan ikke ta helt av...



Noe jeg sliter med er faktisk pynteting...
Jeg er ikke av den typen som ikke kan ha noen ting...
Men hva i alle dager skal man ha?
Finner ikke noe fint jeg...
Ikke at jeg leter så mye heller asså...
Men ikke lett nei..



Denne blomsten kjøpte jeg på en lokal blomsterbutikk.
Jeg er ikke flink med blomster, men denne var visst lett å holde fin..
Så får vi se da.. :o)
Den var litt kul.


hmm...


Jaja.. pyntingen kan jeg finne ut av senere..
Her er ihvertfall endelig det ferdige resultatet.
Mulig det blir noen håndtak etterhvert,men vi får se!
Jeg er fornøyd.




Nyt kvelden, det skal jeg!









9 kommentarer:

  1. Som alltid! perfekt!

    Kos deg selv, selv er jeg sånn passe grisesliten, så ser frem til en morgen uten vekkeklokke i morgen.

    Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, snille du! Ja det er fantastisk med helg... :0) nyt morgendagen...

      Slett
  2. Den ble kjempefin! For en herlig tapet du har kjøpt! :) Tenk - at man kan finne noe så fint på gi bort på finn. Helt utrolig hva folk vil gi bort/kaste. :) Lekker ble den :D
    Klem Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lene. :0) tapetet kjøpte jeg på maleriet her i Hønefoss. Skulle egentlig ikke ha rosa, men denne likte jeg så godt. :0) ellers er jeg veldig glad for at folk gir bort slikt på finn. Fantastisk for meg :0))))

      Slett
  3. så søt den ble! kreative deg:)

    SvarSlett
  4. Wow,så søt den blei og den lilla fargen vare bare heilt herlig ☺

    SvarSlett
  5. Alltid moro å hjelpe deg :) Den ble superfin - flinkesen du.

    Trude

    SvarSlett
  6. Hej :)
    Jeg har været så heldig at modtage en award, denne skal gives videre til 5 bloggere med under 100 faste læsere, du er en af dem jeg gerne vil give den til. :)

    Så jeg håber du vil acceptere og give den videre.

    Du kan se mere her: http://annesofie-s.blogspot.com/2012/01/og-den-gives-videre.html

    Venlig Hilsen
    Anne Sofie

    SvarSlett