Sider

tirsdag 17. januar 2012

whæææææ...................

Ja det ser ut som at det er en munn som skriker når dørene er oppe...


Er hjemme med en syk sønn.
høy feber har han hatt, over 39...
men heldigvis i dag har feberen gått ned.
Men ingen matlyst og hoster veldig.
Nesten tettere i brystet i dag enn i går.
Men det er nok på bedringens vei satser vi på!


I går var det å ikke gjøre noenting, grunnet veeeldig lite søvn.
2-3 timer.
Vi lå dermed pal på sofaen hele formiddagen.
I dag fikk jeg grunnet dette.

Ett skritt nærmere mål!!
Tapetet kommer ikke før om en uke...
Så da har jeg jo egentlig god tid..

5 kommentarer:

  1. Christine. dette blir kjempe kult. Gleder meg til å se resultatet. Miss you!

    SvarSlett
  2. Wow! For en gladfarge!
    Gleder meg til å se det ferdige resultatet!

    SIlje ;)

    SvarSlett
  3. Lekker farge du har valgt til skapet. Blir spennende å se hvilken tapet det blir Farger må man ha. Ihvertfall jeg. Hehe.

    Klem Lene

    SvarSlett
  4. Kjempefint skap og kjempefin farge!! Jeg malte et lignende skap i høst, men orket ikke male det inni.....Men ser jo på ditt at det blir mye finere når de er samme farge inni også!! Angrer litt nå...

    Ha en fin torsdagskveld!!

    Fru Samuelsen:-))))

    SvarSlett