Sider

fredag 15. januar 2010

Før og etter bilde av kjøkkenet vårt.

Slik så det ut før...
Gult er kanskje kult,
men ikke denne gul fargen..!!!!!!
Dette er meglerbildene som er scannet, så det er ganske dårlig kvalitet.
Trodde scannerne skulle vært bedre men...
Jeg gjør kanskje noe feil..?
Men som jeg pleier å si...dere får et visst inntrykk!

Det var et lite kjøkken og spisestue ved siden av.
Vi valgte å ta ned veggen å lage et stort kjøkken istede.
Det gøyeste av alt var vel å rive veggen.
Typisk gutters drøm :o)
Bare hamre løs...
Endelig får de lov :o)

Så ble gulvet lagt tilslutt.
Vi hadde fått en feil pakke med parkett så under noen skap er det altså en annen parkett
 som dere ser på det nederste bilde til høyre.
Men det er det jo ingen som ser nå.

Slik ble resultatet.
Fant et gammelt bilde for nå er det helt mørkt ute..
Ble jo veldig fornøyde.
Listene er forresten malte nå.. hihi
MEN det tok sin tid.
Man burde ikke flytte inn i noe som ikke er helt ferdig,
det er såååå lett å utsette det siste som er igjen.
Eller er det bare oss som har det sånn?

I andre enden av rommet så har vi et gammelt bord med stoler og benken som dere har sett i et innlegg før.
Gleder meg til vi finner nye spisemøbler til å ha her!!
Ellers har det nå flyttet en liten fugl inn på kjøkkent vårt.
Var den ikke litt søt?
Jeg kunne ikke gå fra den der den sto å så så lengselsfullt på meg, i blomster butikken...

Nå får jeg vel ta frem hekletøyet igjen :o)

God helg!!

7 kommentarer:

  1. tenk at jeg har aldrig vært der etter oppussingen, Det ser jo knall bra ut. Jeg og E snakka nettom om at vi skulle tatt en tur snart.

    SvarSlett
  2. Nydelig kjøkken!!
    Vi BOR i et oppussingsprosjekt. Det er slitsomt alltid noe å gjøre. Selv om alle rommene nå er ferdige med det vi kan gjøre, føles det allikevel så uendelig lenge til alt er ferdig!

    SvarSlett
  3. Wow! Råfint er ordet! Mye jobb, men så ble kjøkkenet bra til slutt. Vi er halvveis i vår totalrenovering av huset, så det er litt gøy å se eksempler på hvor bra det kan bli. Inspirasjon heter det visst. (c;
    Gratulerer med nytt kjøkken!
    Klem fra Solgunn

    SvarSlett
  4. Utrolig forandring. Ble riktig så lekkert. Kan tenke meg at det er en fryd å lage mat der.

    SvarSlett
  5. Å for et fint kjøkken!!! *missunnelig*

    SvarSlett
  6. Åguh sååå nydelig kjøkken :O Jeg er nesten stum..

    SvarSlett
  7. nei har du sett for en forskjell! jeg er mektig imponert :D :D

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett