Sider

fredag 29. januar 2010

Sound of music...


I dag har jeg vært på brukthandleren igjen.
Der jeg kjøpte den søte ugla i forrige innlegg.
Butikken heter Grei Handel og er i Hønefoss.
Jeg fikk forresten ugla, men kjøpte med tre stoler som du ser bilder av nederst her.

Men jeg fant denne platen.
Eller.. platen var der ikke.
Det gjorde ikke noe for meg.
Elsker den filmen.. hehe..
Se de hærlige bildene.
Vekker så mange mange gode minner!!
Man blir ikke redd når man synger om våre favoritt ting :o) hehe...


MEN.. se hvor fantastisk fin stol jeg fikk meg.
Tre stykker.
En til venter på meg.
Ja jeg velger å tro det.
Den må jeg bare dra ned å kjøpe, ja kanskje allerede i morgen!!!
Fikk tre stykker for tre hundre kroner.
For meg er det fantastisk :o)



Ønsker dere en fin helg, "with a sound of music" :o)

3 kommentarer:

  1. sound og music.... liker...
    for et kupp du har gjort, dritkule stoler!!!
    god helg te deg å guttane

    SvarSlett
  2. Du de var knall kule. Gratulerer med de. Kjempe gøy å komme over noe sånnt. jeg synes egentlig det bare er forferdelig å komme over sånnt, for jeg vet jeg må gå fra dem fordi vi ikke har plass til noe mer. Det er fælt. Men du de var kjempe fine. Sound of Music er jo fantastisk. fine fine bilder.

    SvarSlett
  3. Hei! Så koselig at du var innom meg:) Jeg eeeelsker også den filmen, har sett den ca tusen ganger, men nå er det årevis siden sist. Fikk lyst til å se den igjen!
    Og stilige stoler. Gode kupp kan virkelig gi et kick!:)

    SvarSlett