Sider

mandag 4. januar 2010

Den som venter på noe godt....

Hadde planer om at dette innlegget skulle starte slik:

I fjor på denne tiden, hadde jeg nyttårs forsett om å prøve å lage hjemmelaget bakst hver uke. altså brød og runstykker. Det varte ikke mange ukene. Så jeg tenkte at i år kan jeg bare prøve å bli bedre enn i fjor. Lurt forsett!! ;o) Man kan vel ikke feile her nei...
Startet forsettet med å lage to grove foccacia`er.... Og der slutter det.
Det gikk helt feil... Ble totalt missssssssssslykka... Er det mulig?
jaja... klokken ti på kvelden (!), uten at jeg egentlig visste hvor mye klokka var, ble det laget to nye brød.
Her er bilde før steking, redd for at de også blir misslykka så får ta bilde mens de enda ser ut som brød :o)

Får håpe det går bedre denne gangen :o).

Gleder meg til dette året som allerede har begynt.
Jeg har masse prosjekter som det kanskje kan bli noe av??! Bl.a. gjøre noe med soverommene, legge tepper og kanskje belegg eller noe oppå, tapeter!!, maling, bildevegg i stua, nytt spisemøblemang til stue og kjøkken, male loftstua, fikse terrassen,male hus... masse masse å henge fingrene i. Og alt skal gjøres med minimalt med penger (!) :o(

Det andre jeg skal prøve på... ja det er faktisk å lage julegaver til jul. Hjemmelagede. Da trenger jeg faktisk et år på planlegging og utførelse :o). Gleder meg.

Men, eller MEN, det VIKTIGSTE av alt er og ta godt vare på FAMILIE og VENNER!!

                                                  GODT NYTT ÅR!!!!


1 kommentar:

  1. Har planer hvert år om å lage julepresanger til venner og familie...men hvert år blir prosjektene lagt på is...så, jeg følger med i spenning på hva du skal lage...henger meg kansje på :D

    SvarSlett