Sider

torsdag 21. januar 2010

med skrujern og vater


...henger vi opp gårsdagens Ikea innkjøp.
åååå... jeg bare elsker å komme hjem med ting som skal på plass.
Det er faktisk ikke så ofte det skjer.
Men i dag fikk jeg opp en hylle.
og noen pynteting kom på plass i går kveld.
Klarte ikke å vente.
Her er den nye hylla og pulten min.
ja der ligger til og med regningene klare for å betales..
sukk og dobbelt sukk...

Skal prøve å få ryddet og ordnet litt på hobby rommet vårt i morgen.
ja vårt..
Jeg skal prøve å være litt kreativ og mannen skal (som har blitt data nerd på sine eldre dager)være på dataen.
Det er så koselig å sitte sammen, selv om det er på hvert vårt.
Jeg som er sååå sosial klarte ikke å sitte alene i stua lengre :o)


Da skal dere snart få se før og etter bilder av det rommet også.
Men kan ikke love når det kommer.
Skal prøve å være skikkelig effektiv i morgen.
Yes, den innstillingen liker vi :o).

Det oppå skapet fikk jeg med meg i går, litt dårlige bilder igjen...
Blomstene fikk jeg av mor og far. Ååå så godt dem lukter!!



Tro det eller ei...
men her har jenta begynt på Elixia.
Jeg og Mira Craig!! hehe.. (VG)
Skal ha Personlig trener time i morgen.
Regner med det blir et fantastisk bra opplegg jeg får.
og etter å ha fått to "velkommen til trening" meldinger fra dem i dag,
 så føler jeg meg SKIKKELIG velkommen.. blæææ.. hehe....
.
Så da får vi vel se hvor lenge den gnisten varer, den har faktisk ikke kommet...
ja den gnisten altså..
men fikk et så bra tilbud, kunne ikke la være å melde meg inn.

Ha en suuuuper helg.
Den starter jo bare om noen timer ;o)


-kvinnse-

1 kommentar: