Sider

søndag 10. januar 2010

Før og etter bilder av huset vårt... :o)

Her er første del i før og etter bilder av huset vårt.
Elsker å se før og etter bilder selv, så får prøve å vise litt av mitt da :o)
Selv om at jeg må innrømme at jeg aldri ble helt fornøyd med dette "film rommet".
At sofaene er elendige å sitte i er en ting, men har lyst å male veggene lyse og gjøre det litt koselig.
Meningen var å lage det til et kino rom, det ble det for så vidt...
Men ta en titt selv..
Hva synes du?

Her er et før bilde....
Fin gul farge???
De lekre gardinene i rutete vinrød,grøn og gul fikk vi når vi overtok huset.
Heldige vi var ;o)

Dette er faktisk megler bilde som jeg har scannet inn på dataen, så det er ikke akkurat topp kvalitet, men man ser grunnen til å måtte pusse opp...

Når vi kjøpte huset var planen å pusse opp på sikt..
jada.. hehe... man klarer ikke å se på tv med furu tak og gule vegger... hehe... seriøst!!
Så det tok ikke mange ukene før malingen var kjøpt inn..
Dvd hylla har jeg "designet" :o) selv .
Fikk litt hjelp med snekkerarbeidet, men flisene er limt på selv.
De så litt rart på meg i flisebutikken da jeg spurte om hvilken lim jeg kunne bruke på treverk.
Her er resultatet.
Flere bloggere har nå nevnt å ikke ha staylede bilder..
Appropo det... litt rot på bordet ble ryddet bort i går kveld da jeg tok bildene.
men kjeks smulene på bordet så jeg ikke da..
hehe.. fint!!
Ja da, sånn er det å være småbarnsfamilie!! :o)

Dvd hyllen er mannens ansvar og er heller ikke ryddet for anledningen.
Lenge siden sist, kremt... der har han en jobb!!;o)

Ellers ser dere minste jenta reise seg ved dvd spilleren.
Hun er veldig stille og rolig, men er veldig aktiv og skal ha seg frem over alt.
Hun er også heldig med storebrødrene.
Hun kjeder seg ikke.
Kornetten Mikkel spiller på ble raskt kassert, og Sebastian skulle absolutt blåse opp ballongen for så å lage sånn irriterende høy lyd når luften gikk ut.
Men minste jenta hadde jo ikke sett ballonger før, så et par ganger var greit :o).
Man merker at man ikke er helt på topp når man hører slike høye lyder.. hehe...
Men i bunn og grunn så elsker jeg det.
Elsker å ha friske unger som bråker og lager liv.
Så rart det ville vært uten!!

Enige??

1 kommentar:

  1. Dette synes jeg ble veldig fint altså. Flinke du! Gøy å se før og etter bilder.

    SvarSlett