Sider

lørdag 2. juli 2011

førogetter lampe- "the crazy" prosjektet!! :o)

Her er en liten sniktitt...



Ja slik var lampen før:

Nå ser den slik ut :

lilla 


skiftet ledning

Lampeskjermen har jeg surret tråd rundt og limt på pompong-remser.







Hadde vært fint med et tyrkist plastteppe under dette bordet her!! :o))


I går var jeg innom Malingsdamene og kjøpte gulmaling.
Wow for en koselig malebutikk.
God service. :o)
Gleder meg forresten VELDIG til det neste prosjektet de har. 
En skikkelig kul retro sjenk.
Slik vil jeg også ha :o)).



MEN det neste prosjektet mitt er ihvertfall GULT!!
Nærmere bestemt kanarigult!
Gleder meg til å ta fatt!!


Ut på tur, aldri sur!!

8 kommentarer:

  1. JUHU den ble kuuuuul!

    Hvor kjøper du pongpong båndet ditt? Jeg skulle hatt litt serru...har heim uten pongponger! -og det går jo ikke ;)

    Venter spent på "den gule fare"

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  2. Takk takk.
    Du kan rett og slett shoppe dem på stoff og stil, på nettet om du vil. Billig er det egentlig også! Fantastisk!

    :o)

    SvarSlett
  3. WOW!! Den lampen ble råstilig! Så flink og kreativ du har vært! :-)

    ha en fin fin kveld.

    SvarSlett
  4. Takk takk, da drar jeg på nettshopping tvert! :O)

    H

    SvarSlett
  5. Denne lampen var RÅÅÅÅÅÅ-KUL!
    helt fantastisk!

    SvarSlett
  6. Den ble jo skikkelig stilig=) beundrer tøffe fargevalg!

    SvarSlett
  7. Svar
    1. Kul lampe kjære du, hat laget noe liknende selv i ornge, og betydelig mindre formet.

      Slett