Sider

torsdag 12. januar 2012

"Nytt" skap skal til pers

 Mannen min er nok en av verdens snilleste.
Han har i dag vært og hentet dette skapet til meg.
Ja jeg kan vel si til meg...
For hadde det vært opp til han skulle vi hatt alt nytt.


Har troen på dette skapet.
Nå gjelder det bare å lete etter et kult tapet.
For ja, jeg tror jeg vil tapetsere dørene...

Stikkordet tror jeg blir pastell..
Skal prøve å dempe fargene litt her i hjemmet..
Men samtidig ha farger.
Det ELSKER jeg...
Så får vi se...


Har sett  meg ut ett tapet, dette her;
Men hun har sluttet med bloggen.
Finner ikke det tapetet noe sted.
Men skulle gjerne hatt noe i samme duren.


Noe som ikke er så rosa.
Mannen ba pent om vi kunne ta noe annet ;o)
Har dere noen ideer?
Forslag til tapet?


Skal lete på maleriet i morgen.
Håper på å finne et fint et der!!


5 kommentarer:

  1. Vi snakker om å kjøpe et større sted å bo. Jeg gleder meg til alle gamle skapene jeg skal dra inn.

    Hva med denne tapeten. Litt lik den på bildet:

    http://retrovilla.dk/cms/modules/shop/public_product_view.php?slang=1&path=13,22&id=1391

    Inne på Retro Villa har du mange å velge i. Blir du venn med de på Facebook, ser du hvilke tapeter du kan få halv pris på nå også.

    Lykke til!
    Det blir nok bra :)
    Siw

    SvarSlett
  2. Heldige du! Og kjenner meg igjen, gubben her i huset er ikke alltid like fornøyd, meen de blir vandt til det :):) Håper du finner en stillig tapet, blir spennende å se fremover! :)

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar og ikke minst for at du fant meg.
    For en herlig og fargerik
    blogg du har.
    Skape hadde passet rett inn her hos oss også.Gleder meg til å se hvordan det blir ferdig redesignet.

    God Lørdag :o)

    SvarSlett
  4. Godt det ikke ble noe rosa da, Haha ;D

    God helg, Hilsen Heidi

    SvarSlett
  5. Tusen takk for tips! Nå er tapetet bestilt. Det ble ikke sååååå mye rosa da ;0)... Haha... Har ikke sagt noe hjemme enda Heidi!

    SvarSlett