Sider

torsdag 26. januar 2012

Etterlengtet fridag

Jeg nyter fridagen min.
Jeg bruker den til å male.
Det er slik jeg slapper av.
Arh... deilig.


Som jeg nevnte i tidligere innlegg gikk det litt skeis med malingen på skapet.
Den reagerte noen plasser..
Dermed måtte jeg pusse det ned på de områdene og male på nytt.
Det funket heldigvis.
Så nå er skapet ferdig malt.
Venter bare på at tapetet skal komme til butikken...

Her er bilde underveis..
Malingen har ikke tørket engang..


Midt i stua ruver det...
Tror det skal bli bra asså.
Gleeeder meg til det er ferdig.




Loftstuens første strøk er ferdig malt.
nesten ihvertfall, bare en bitteliten vegg som det ikke var nok maling til.
Spannet er helt skrapa...
Dermed må mere maling kjøpes inn...

Skulle gjerne vært sponset på både maling og tapet.
Tenk hva en daaaa kunne ha funnet på ;o)





3 kommentarer:

  1. Kvinnse - tapeten din er på plass i butikken :)

    SvarSlett
  2. Det skapet blir fint:) gleder meg til å se det med tapet:)
    Trine.)

    SvarSlett
  3. Godt med fridager. Gjøre AKKURAT hva man vil. Nesten da. Hehe. Jeg skal ha en etterlengtet frihelg nå jeg. DET skal bli godt. :)

    Gleder meg til du blir ferdig med skapet! Så nysgjerrig på hvilken tapet du har valgt! :)

    Klem Lene

    SvarSlett