Sider

søndag 15. januar 2012

Multitasking innen oppussing!

Det er jo greit å ha flere ting å henge fingrene i?!

Loftstuen vår var et tidligere film rom.
Dermed var det litt morsomt å male det i svart og rødt, typisk kino rom..

Men nå er det en stund siden vi lagde det om til lekerom.
Jeg har lenge hatt lyst til å male det,men endelig nå har jeg startet.
Alle lekene er ryddet bort.
Nå blir det hvitt.

Fargekoden er :0500
Og malingen er selvfølgelig kjøpt inn hos MALINGSDAMENE.



Sønnen i huset skulle være med å hjelpe...
Vet nå ikke helt hvor god hjelp det var men...??


For noen år siden, da jeg lagde rommet, brukte jeg en gammel cd hylle som blomster potte.. 
Det ble aldri noen stor suksess..
Blomstene likte seg ikke under der..
Eller... blomster lever kanskje av vann?

Nå er det en skrue som ikke vil ut...
Det er ihvertfall en jobb for mannen i huset ;o)


Der er god stolen som mannen min hadde før vi giftet oss.
Det er faktisk den beste stolen som det går an å sitte i.
Men fysj for et gyselig utseendet ;o)
Den blir nok pælma ut ett eller annet sted nå ;o)


DVD `ene er på vei til å bli ryddet bort før det skal vaskes og males.
Hyllen har jeg "designet" (hørtes fint ut da) selv og tatt fliser på kantene.
Litt vanskelig å se på dette bilde, men det blir flere detalj bilder sånn etterhvert når det blir ferdig.
Har noen planer i hodet...


Den ene veggen er nå ferdig malt første strøk.
Husken fra Ikea kan anbefales.
Det er veldig gøy å drive på her!!


Han MÅTTE bare lage noen spor på maler klærne... :o)


IGJEN hjertelig velkommen til alle dere nye følgere og nye lesere.
Så gøy å se at det er så mange som titter innom.
Og alle kommentarer.
Det er kjempe gøy.
Min blogg,lille bitte lille jeg.. 


Ønsker dere en super uke.
Nyt øyeblikkene, det skal jeg. 
:o)

1 kommentar:

  1. Altid artig med litt hjelp å få ;-) Blir spennende å se det helt ferdig! :-) *Følger med*

    Ha en fin uke!

    Klemmer

    SvarSlett