Sider

onsdag 18. januar 2012

Tapetet er bestilt

Hadde skrevet et innlegg og det skulle ha kommet i dag, men så var det slettet...
Hmm... merkelig!
Jaja.. her kommer et lite innlegg fra meg i dag.

Jeg har bestilt tapet.
Hos Maleriet selvfølgelig.
Der får man god service.
De har forresten bra tilbud på Pip tapeter, fra Eijffinger, i uke 4 og 5.
Sjekk ut facebook siden dems her.
Tror dem sender til hele landet, det er bare å høre.

Min tapet er også fra Eijffinger.
Fra denne kolleksjonen:

Hvilken tror du jeg har bestilt?
Det skal passe til fargen Blubb blubb, lilla, det er navnet på fargen :o).
Den skal komme om en ukes tid ca.
Gleder meg.
Håper jeg klarer å få det til da.
Skal være på skapdørene til skapet jeg driver på med...

Mikkel er på bedringens vei.
I dag har barnehagen planleggingsdag, så jeg har fri.
Skolegutten skal bli hentet tidlig.
I dag blir det pannekaker til middag og smoothie til dessert.

Vi skal kose oss med andre ord.

Ønsker dere også en hærlig dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar