Sider

lørdag 31. desember 2011

Reinsdyr til jul??




Jeg fikk mitt eget puslespill til jul.
Et fantastisk kult puslespill!!


Ble det ikke kult vell?
Jeg er så fornøyd med gaven :o)


Gaven fikk jeg av ei nydelig venninne og en kjekk kompis.
Jeg er takknemlig for at jeg har de to!!
Gode gode venner.


arh.. benken og bordet jeg ikke har gjort noe med...






SMIL!!!

Til slutt vil jeg ønske at dere alle får en suuuper nyttårsfeiring.
For første gang på mange år skal vi ikke feire det her, men hos noen andre.
Det skal bli litt deilig.
Nå får jeg gå å lage litt soppstuing som jeg skal ta med.

Godt nytt år!!



2 kommentarer:

  1. Godt nyttår! Kos deg i kveld :)

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det. Håper du hadde en fin nyttårsfeiring også. Vi hadde det helt supert :o)

    SvarSlett