Sider

mandag 31. oktober 2011

HalloVenn!!!



Vi har kosa oss på HalloVenn.
Det er en alternativ feiring isteden for det skumle og ekle...
Vi har kosa oss med god frukt/godterispyd til forret,pizza til hovedrett og ispinne til dessert.
Mange mange barn og voksne koste seg.

Ungene gikk rundt på diverse stasjoner og gjorde forskjellige ting og fikk MASSE godteri i premie.
Det var f.eks. smak-lek, føle lek, lakris konkurranse, fotballtriksing, seigmann strekke konkurranse m.m.

Vi rakk ikke å ta bilder på stedet.
Jeg og ungene hadde fotoshooot når vi kom hjem ;o)

Her er jeg.
suuuuuper BLOND!!

(Lånt av snille flinke Inger som har sydd den kuuule drakten selv!)



Flotte bilder tatt av sønnen min :o)


Ida Emilie er stolt prinsesse.





Den 1. fotballgutten.
Mamma det skal se ut som at jeg skal sparke den...


Nå skal det se ut som at jeg trikser.


Ballen skal være i luften..


Mamma dette er en finte... (var det ikke det han sa det var??)


Mamma jeg skal djible.


Dette ej en takling mamma.


Nå kyssej jeg ballen mamma.


Et utspajk til slutt!



Prinsessa danser forann kamera


Tadaaaa


en svingom tilslutt.


eller neida...
Damen i huset får ikke nok.. men glemmer at masken er oppe... uuuuupssssssss!!




 Mottoet til HalloVenn er:

Det du vil at andre skal gjøre mot deg
Gjør det mot dem!!



Yes vi har hatt en fin kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar