Sider

lørdag 8. oktober 2011

Bildevegg.

Jeg er fortsatt ikke ferdig med bildeveggen i stua.
Jeg har tanker om å kanskje lage et arbeidshjørnet der, 
derfor lar bildeveggen vente på seg.
Men venninnen min Inger har laget en kul en.
Virkelig til inspirasjon.



Makan til kreativ jente kjenner jeg ikke.
Hun har nesten en hel hobby forretning inne på et bitte lite hobbyrom.
Der er det jammen meg mange mange skatter.
Jeg har fått lov til å bli med å hobbylere sammen med henne og hennes to søstre.
Det er sååå gøy.

Denne søte søte bamsen lagde hun sist kveld.
Minsten min var så heldig å få den.
Hun var sååå glad :o).






Klikk HER for å komme til bloggen hennes.

Ønsker dere en god natt og en fin søndag i morgen!! :o)

1 kommentar:

  1. Makan til flink venninne du har! ;) gleder neg til hobbykroken din, OG til onsdag :)

    SvarSlett