Sider

mandag 10. oktober 2011

En ny ting på kjøkkenet...


Ser dere hva det er?


                                        




Arhhh...
For en nyyyydelig farge.
Den har ikke fått sin plass enda.
Men fantastisk deilig å lure bort det rotet som alltid legger seg der på kanten på benken.
Hvorfor gjør det alltid det?



Gleder meg til jeg får hvitt bord på kjøkkenet.
Benken min også...
Da blir det perfekt tror jeg.
Helt objektivt sett!!
;o)


Elsker å gi overraskelser!
Skulle så gjerne gjort det oftere....
...fordi mange fortjener det!!

3 kommentarer:

  1. Lekkert kjøkken du har!! Og den melhylla var jo bare smashing! Ligner litt på melhyllene jeg sprayet opp for noen uker siden.

    Jeg elsker høsten, men noe av det jeg ikke liker med denne årstiden er at det er vanskelig å spraylakkere og male utendørs:-) Får vel vente til våren med nye prosjekt.

    Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  2. Den vil jeg ha!!! Har jeg noe du vil bytte med?? hehe

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg fant denne koselige bloggen din vi Bloggtoppen!
    Jeg blogger selv om alt fra foto,og friluftsliv til intriør og hverdagsliv;o)
    Velkommen på besøk til meg!

    Heleneklem

    SvarSlett