Sider

lørdag 13. februar 2010

Se bambiene mine

Søte??
Først tenkte jeg å male dem.
men tror de blir som de er foreløpig.
Har planer om en bildevegg.
vi er fortsatt usikkre på om vi blir boende her,
så sparer veggen inntill videre.
Men disse to rammene på bilde skal få plass der de også.
Vil også helst vente med å henge opp til jeg har fått tak i det som skal være sammen på veggen.
Ønsker meg et rådyrhode i stål.
Det er på ønskelisten, sammen med et gjøkur som er på en brukthandel her i nærheten.
Ønske ønske :o)
Ikke lenge til bursdag nå :o)
(hint,hint til mannen min ;o)


P.S. Mormor har operert i natt, hun er jo ganske gammel så det blir spennende å se om kroppen hennes tåler operasonen. Hun hadde hull i tarmen så det var en nødvendig operasjon... *Håpe håpe* at alt skal gå bra!!

3 kommentarer:

  1. ja håper det går bra med henne!! krysse fingre.

    supersøte bilder!

    SvarSlett
  2. dritkule bilder!!!

    håper det ordner seg med bestemor.

    så bra at det ordna seg med minsten i mai

    klem

    SvarSlett