Sider

onsdag 8. desember 2010

NY BLOGG å følge!!

Jeg er sååå heldig å kjenne en super flink
"barnehage-tante".
Hun er ikke bare flink med barn, men utrolig utrolig kreativ.
Hun har blogget lenge,
men jeg fikk henne til å starte her,
på blogspot.
Så ønsk henne velkommen!!
Jeg er veldig opptatt om dagen
med juleforestillingen Et juleønske.
(Smakebiter fra fjoråret her , kom å se om du bor i nærheten av Hønefoss. Det er faktisk Norges beste juleforestilling. Over 1400 billletter er solgt allerede. Billetter selges på ringbillett.no)
Dermed er jeg ikke så flink til å klare å oppdatere her :o(.
Merker at det er litt travlere dette året med 100% jobb i tillegg...

Men dermed ønsker jeg dere velkommen til Ingers lille blogg!!
Hun er dyktig dyktig!!
Her er linken:

Ta en titt på innleggene fra hennes gamle blogg også, masse god inspirasjon:

Jeg kommer sterkere tilbake!!

God før-julstid ønskes dere fra meg :o)


1 kommentar:

  1. hehehe du er søt! Takk for så fin omtale!!! Har innlegg for lang tid fremover klare ;) Kjekt med sånne innlegg som er like aktuelle uansett om de er skrevet fra før eller ikke (av meg da såklart) ;) Gleder meg til flere innlegg fra deg!! Leser de alltid skjønner du :)

    SvarSlett