Sider

torsdag 25. november 2010

På bedringens vei...

ja det er akkurat det jeg er.
Jeg er på bedringens vei.
Skal på jobb igjen i morgen.
Det blir koselig å komme tilbake etter tre dager borte...




Her er bare et bilde fra en uferdig kommode.
Det var dette som var det prosjektet jeg snakket om
for noen innlegg siden.
Skulle egentlig bruke skuffene til å henge på veggen i gangen.
Men vi fant ut at de kom til å bli for tunge for veggen.
Kjipt med panelvegg med masse hull i...
Så dermed ble skuffene plasert tilbake til sin opprinnelige plass.
kjipt.
Prosjektet ble avlyst :o(
Men det var fint med flere farger i stuen da.
Og vasene/lysestakene kom jo egentlig til sin rett her...
Har ikke fått vært ute og kjøpt blomster da..
Blir litt finere når det kommer blomster i de små vasene...
Vasene er forresten kjøpt på Søstrene Grene.


Håper dere er friske og raske.
Nå er det ihvertfall snart helg :o)


3 kommentarer:

  1. Deilige pasteller! De vasene fra søstrene grene har skikkelig fine farger!! Likte godt hvordan de var arrangert. :-)

    SvarSlett
  2. Så herlige bilder du har i bloggen din. Så koselig å lese om deg og dine. La meg som følger, kommer gjerne igjen!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. så kul kommoden var!! gøy med farger!
    og digg vaser. det var et fint tips:)
    jeg har ikke fått meg adventsstake enda.. må finne på noe litt kjapt. så kul din var!!
    god helg chrissi
    klem

    SvarSlett