Sider

fredag 31. desember 2010

da ble det ikke rosa pynt faktisk!! :o)

okey... bare litt da.....
men rosa lys.
DET må vel gå igjennom??

men dette er den eneste sniktitten dere får av nyttårsbordet :o).
I morgen fylles huset med 27 stk.
14 voksne
13 barn.
Vi gleder oss.

Men jeg har jo andre prosjekter i tillegg.
Hobbyrommet vårt har ikke sett ut.
Nå er det heeelt ryddig!!
Såååå deilig.
Motivasjon motivasjon kom til meg.


Det er fortsatt tegn i døråpningen om at kona har vært på ferde.
Men mannen i huset har fått klar beskjed om at det er hans ansvar at det skal komme ut av hus innen han drar på jobb i morgen.
Jeg er faktisk ganske streng ja :o).


Vi har 10-11(!) boder i dette huset.
Den ene boden er innenfor hobbyrommet.
Det blir altså lagringsplassen til hobbytingene,papirer,bøker,spill etc


Stygg og kjedelig kommode.
Men det er jo ingen som ser den da...
Nå er det notert på skuffene hva dem inneholder.


Pulten er så og si tom.
Så nå kan prosjektene fullføres!! :o))

Jippi.
                Nytt år = mange nye muligheter!!

                Jiiiiiihhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


1 kommentar:

  1. hmmm noe sier meg at jeg har veldig lyst på et så stort hus med så mye plass!! Her er det ikke så ryddig, men holder på ;) Vi må finne en dag snart! :)

    SvarSlett