Sider

søndag 29. november 2009

Endelig!! Her kommer før og etter bilde av min makeover :o)

Slik så den altså ut før, dere har jo sett mange sånne...
Noen får kanskje vondt i hjerte over at den er malt.
Men jeg kosa meg :o)





Jeg sa det var en historie bak, ikke sånn mega spennende, men dog...
Nedenfor ser du bilde av mannen min som jeg har lokket (!) med meg på loppis.
Han blir helt sprø av påfunnene mine av og til.. hihi..
Og da denne komoden valgte(!) å bli min, ble han meget oppgitt.
Han ga meg to uker.


Jeg lo så jeg holdt på å tisse på meg.
Han gjorde seg litt ekstra skeptisk... :o)
Om den ikke var malt og i bruk på to uker skulle han personlig kaste den ut av garasjen..

hehe... men faktisk to tre mnd etter er den her enda!
Godt er det.
For jeg ble faktisk fornøyd.




Akkurat nå står den faktisk i stua,med tvèn på...
Vet ikke om den forblir der så lenge.
Utrolig deilig  få bort den svarte stooore stygge sjenken som var der fra før...
Deilig med litt farger.
Før var alt grått og svart her.
Men den tid er slutt.
Nå skal det litt mere farger inn!!
Jippi.


Adventstaken har forresten kommet på bordet.
ååå så koselig det er med jul.
Bruker lysene fra i fjor, men når nye er kjøpt inn, kommer det bilder :o)

Hadde deilig pinnekjøtt middag i dag..mmm....
Lukten av jul!!


Ha en super uke!!!

5 kommentarer:

  1. det ble jo kjempe kult. Jeg har faktisk også tenkt på om jeg skulle farge en liknene komode, alle skuffene i forskjellige farger. det er så utrolig gøy å male, skape nytt liv i noe. Jeg står alltid med et ivrig blikk over alt jeg har, når jeg har malt noe, for å se om det er noe mer jeg kan male. Farlig nesten, får lyst til å male alt. Vi ses om noen timer. gøy!

    SvarSlett
  2. Den ble fin krissi!!
    ha en fin uke...
    klem k

    SvarSlett
  3. artig artikel, men kan du please høyrestille teksten på bloggen din? jeg blir sjøsjuk av å sitte å lese..

    SvarSlett
  4. Så flink du er a!! Den ble veldig stilig.

    SvarSlett