Sider

torsdag 5. november 2009

Årets JULEFORESTILLING




....for deg som ikke bor langt fra Hønefoss!!
Jeg skal være med å synge i år, gleder meg. Var ikke med i fjor på grunn av mye jobbing, pluss graviditet. I år er jeg på plass igjen, det ser jeg skikkelig frem til. Var på første øvelse på tirsdag. Det var SKIKKELIG gøy!

Anbefaler virkelig denne forestillingen for HELE familien.
Man får garantert julestemning!!! ;o)))))

Dette er bilde fra da jeg og Audun Rensel sang Noel, juleforestillingen fra 2007.

Det er faktisk solgt 300 billetter allerede, så her gjelder det å kjappe seg!!!
Det er bare helt utrolig bra.
Tron Lien og flere fra Bit for Bit bandet er med og spiller.
KOM KOM KOM



P.S. : Man kan bestille billetter her :
Lover at det er verdt pengene!!

2 kommentarer:

  1. du det er så snodig dette greien her. lurer på hva som har skjedd.

    SvarSlett
  2. Heisann, vi har visst dataproblemer begge to! Jeg kan faktisk (overraskende nok) legge inn kommentar hos deg, fordi jeg får opp kommentarfeltet på en blogspot-side. Det går ikke hvis feltet åpnes på en blogger.com-side, slik som hos mange andre blogger. Følger med på svarene i hjelp-forumet. Vi får holde hverandre oppdatert der. Det er jo tydeligvis flere i Norge som har problemer med å nå blogger.com. Da må det vel løse seg etter hvert. Ha en god uke, til tross for dataproblemer!

    SvarSlett