Sider

søndag 5. februar 2012

Jenterommet


Bambi lampen som minsten fikk til jul er selvfølgelig på plass.
Den skal være på når hun skal sove.





Lesekrok....




Denne voggen fikk jeg da jeg var liten av mor og far.
Mor jobba da på sykehuset og det var en pasient som lagde den til meg.
Husker godt at jeg fikk den.

Her kan dukkene få god mat.
Skal prøve å finne noen hyller slik at maten som minsten har i skapene blir litt lettere synlig.
Men her er det jammen lett blanding ;o)



Den søte svithun vogna som vi fikk av søskenbarna mine.
Den er vel over førti år.
Sååå fin.



Her har vi hatt konsert.
Minsten shower som bare det.
Brødrene holder seg litt i bakgrunnen og digger med.
Her er blant annet gitaren som lillebror lagde i et prosjekt i barnehagen.


Dette bile sydde farmor til meg.
Hun døde da jeg var 1 år, og dermed husker jeg ingenting fra henne.
Men veldig koselig med et søtt minne.
Hun var en kløpper på brodering.
Ja det er vel det det heter.
Hun har brodert på flere stoler, puter og stooore bilder som mor og far har hjemme.




Det rosa teppet som ligger på sengen, fikk jeg i barselgave av flinke Lina.
Jeg ble sååå glad for det.
Er noe spesielt med hjemmelagde gaver.

Her er en av nattasangene som far sang for meg da jeg var liten.
Den har jeg sunget masse for ungene mine igjen. 

Kjære Gud Fader i himmelens slott.
Takk for i dag jeg har hatt det så godt.
Send dine engler og la de passe på.
Alle de store og alle de små.

5 kommentarer:

  1. Så koselig jenterom. Elsker lesekroken! :)

    Ha en fin søndag!
    Klem Lene

    SvarSlett
  2. hei, så fint jenterom, jeg hadde maken dukkevogn når jeg var liten og det var 40 år siden...pluss 4 til...hi,hi...ha en god søndag videre, bloggen din er så fin;)

    SvarSlett
  3. Så koselig å se/lese at teppet fortsatt er u bruk.

    Lina

    SvarSlett
  4. Hei!! Tusen takk for fin kommentar!! Kan ikke si jeg føler meg så spennende, men jeg er veldig glad i farger, noe jeg ser du også er :) Flott jenterom, og du har mye spennende og hjemmelaget ser jeg! Likte godt ugleputa og lampa di :) Ha en fortsatt fin kveld! ¤R¤

    SvarSlett
  5. Veldig stilig med farger, la meg som følger av bloggen din! Veldig annerledes en mine farger hjemme, men jeg liker meg her! Ses hos meg?

    SvarSlett