Sider

onsdag 30. november 2011

Julekalender del1

Idèen var min.
Men jeg hadde aldri i verden klart å fullføre det hadde det ikke vært for mine 
to søte hobby venninner.

Inger, fra bloggen Ingerslille, tegnet bambien for meg på en finèrplate jeg kjøpte på Maxbo.
Hun er så utrolig dyktig.
Jeg kan ikke tegne en rett strek en gang!



Så begynte jeg og male...


Begge søstrene var med og hjalp meg.
Bambien er jo bare heeelt nydelig,selv om den ikke er ferdig enda...
(ja sånn helt objektivt sett selvfølgelig ;o)   ....)


Her er et par underveis bilder..




Noen av pakkene har kommet på.


I morgen må jeg kjøpe flere kroker.
Og DA får dere se det HELT ferdige resultatet.

GLED DERE!!
Ja sånn helt objektivt sett ja.. 

1 kommentar:

  1. Kjempe fin,gelder meg til å se den heit ferdig :)
    Ha en koslig lørdags kveld !
    -Beate-

    SvarSlett