Sider

onsdag 9. november 2011

Før og etter-det hemmelige prosjektet

Pappa skulle ikke vite noen ting...
Dette skiltet var på hoveddøra vår.
Vi måtte gå inn en annen dør i flere dager.
Hva var grunnen??

Flere før-bilder...

Gulvet så ikke ut.
Gammelt belegg, med masse flekker.
Så hva gjør man da?
Jooo..man kjøper maling!! :o)

Men.. jeg klarte ikke å male bare døra.
Jeg fant litt (hmm.. kremt) gammel maling og satte igang med døra i samme slengen.

Men HJELP tenkte jeg når jeg så dette.
Kommer det til å bli bra??
Du får se selv...

Dette skal brukes.
Noen kasse jeg har kjøpt på brukthandel.
Og noen knagger som jeg spraya lilla.
Den ene kasse måtte jeg male knall gult.
Men mangel av dagslys gjør at det ikke kommer skikkelig frem.
Men det er en knall gul maling som jeg var så heldig å få av malingsdamene :O))))


Dør klinka vil jeg spraye lilla som knaggene, men sprayen var tom...
Tror det skal bli bra!


Ikke lenge igjen nå.
Fire strøk maling på døra, bør ta ett til...
Tre strøk på gulvet..
Da er det ferdig.
Og jeg kan begynne å sette ting på plass.



Morsomt med gamle kasser!
Bare ikke huset sprenger da....


Jeg liker å skru jeg!!



Alle i forskjellig høyde.



Her er det plass til alle hverdagsskoene.
Og til nå er faktisk ALLE flinke til å sette dem inn i hylla.


Jeg har kjøpt plastikk teppe på nettpynt.
Ikke bare dette..men resten skal dere få se.
De er bare sååå fine og gode å gå på.

Så kom jeg på at jeg måtte ha noe å ha luer,votter ol i.
Dermed med kom det er kasse som jeg monterte noen hjul på.
Fornøyd.
Lett for barna å legge ting oppi og ta på selv!!



Ferdig.
Digg med malt gulv!!

:o)


Pappaen ble STRÅLENDE fornøyd.
Og lurte på om vi ikke kunne male gulvet oppe på lekerommet.
arhh... FOR EN MANN!!!!


Skal prøve å få tatt bilder i dagslys,men må nok vente til helgen med det...
Ha en fin onsdags ettermiddag ihvertfall!!

5 kommentarer:

  1. Så fint det ble i gangen:) Så praktisk og så fint med gamle kasser til oppbevaring:)Tenker far ble overrasket ja:)
    Men nå er det vel hans tur til å male på lekerommet...eller?

    Klem Trine:)

    SvarSlett
  2. Så smart! Og superfint!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Fant bloggen din - fin :-)
    Skikkelig tøff gang med de kassene -lurt!
    :-)

    SvarSlett
  4. Så herlig det er med hvite gulv :) Jeg vil også ha det ! Og de kassene er veldig kule å ha på veggen ;) Lurt tips .

    God Lørdag !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  5. Det ble kjempefint! Lurt med kasser på vegg. Litt morsommere å sette fra seg skoene på plassen sin :)
    Likte at du malte den ene kassa gulv og. Skiller seg ut. Stilig!

    SvarSlett