Sider

søndag 28. august 2011

før etter ramme...


I dag måtte jeg prøve å gjøre noe kreativt.
Det tok hele 10 min.
Jeg og sønnen min har spraya noen rammer for litt siden.
Forresten veldig stas for små gutter å spraye rammene selv!! :o)

Har kjøpt billig ramme på IKEA.




Sprayet med lilla.
Veldig dårlig farge gjengiving i blitzregn..
men sånn er det nå på et mørkt loft!

Fant en blondeduk
klippe klippe





tam dadadam da dam!!!





Barna leker fortsatt med de nye uglene.
De får stadig nye steder å sitte...
Nå er det visst Bambi som skal passe på dem.


De skal få komme opp på bildeveggen min etterhvert...
Som dere ser er det blonder på det fine Ugle bilde mitt også.
Så da matcher det ;o)



Vi har vært på fotballcup i helgen.
Sønnens ord i dag: Dette er den beste dagen i mitt liv, jeg har jo fått pokal!!!
Hærlig!!



Ellers vil ønsker jeg dere en suuuuper uke.
:o)

1 kommentar:

  1. Så smart og dekorativt :) Denne bildeveggen blir fin :) Og grattis til den flinke gutten !

    Klem fra Janne

    SvarSlett