Sider

torsdag 25. august 2011

Det kommer til å bli varmt her i vinter!!


For akkurat i denne stund,
driver to gutter på å montere varmepumpe hos oss.
Vi skal ha to innedeler.
En i stua.


og en her i trappa...
Det blir vel ikke akkurat direkte pent.
Men om det blir bedre luft for allergikeren min og
varmere på vinteren,
så er det vell verdt det...


Jeg har ellers fridag.
fri og fri.
Jeg har lagt sammen en hel haug med klær.
Vasket bad og do og støvsugd litt.
Nå må jeg fortsette.
Alt skal bli rent og pent.

Forresten...
Jeg skulle ta med teppe fra badet og riste det..
Se hva som skjedde...


Hele underdelen fra teppet hang fast i flisene.
Sååå ekkelt.
Og alle flisene har sånn dritt hengende fast på deg.
Jeg måtte ta masse vann for å prøve om det løsnet lettere.
Har skrapa og skrapa med sparkelspade.

Så unødvendig å måtte bruke tid på noe slikt.
Flere som har opplevd det??

jaja...
Jeg har noe å se frem til ihvertfall.
I kveld skal jeg har hobbyaften med søstrene Frøyshov.
Gleeeeder meg!!



2 kommentarer:

  1. Nei nå altså, jeg har hatt deg i bloggrollen en god stund også fant jeg meg ikke som følger, men nå har jeg ordna det:)

    Blir bra med varmepumpe:) Har ikke opplevd at baderomsmatta har satt seg fat i badegulvet nei:) Har ei fra IKEA vi og har varme i gulvet:)

    klem fra Trine.)

    SvarSlett
  2. Uff, så kjedelig!!!! Håper du får det bort! Varmepumpe er ikke så dumt!! :)

    Lykke til med skrapinga...

    Håper du får en strålende helg!

    Klem fra Kathrine!

    SvarSlett