Sider

torsdag 13. oktober 2011

Takknemlig

Endelig er jeg igang igjen med prosjektet mitt...
Begynte på dette for noen uker siden.
Ting tar tid hjemme hos meg..
Men så er det i grunnen en del som skjer også da ;o)




For en tid tilbake var jeg så heldig å få forespørsel fra Malingsdamene,
om jeg hadde lyst på ett par malingsspann gratis.
Selvfølgelig sa jeg da :o)
Som jeg sa i sist innlegg.
Det er så gøy å glede andre med noe.
Denne gangen var det jeg som var heldig.
Suuuper heldig.

De er forresten veldig flinke disse damene...
Sjekk ut bloggen deres HER

arh...
For en digg farge!!




Det blir nok endel lag på denne rammen.
Men første strøk med grunning er ferdig..



Her er før bildet...

Følg med!

1 kommentar:

  1. Ramma blir råååfin med gul farge, har mala noen rammer gule jeg også:)
    Skal så lite til også blir det så annerledes:)
    Gleder meg til å se resultatet:)
    Klem Trine:)

    SvarSlett