Sider

lørdag 6. februar 2010

Warning, anbefaler ikke.....

...å begynne å male i hvit genser.. hehe...
Jeg satt å hekla litt da jeg plutselig kom på..
Jeg har jo rød maling, og grå maling...
Kan det bli rosa?
Mannen måtte legge seg pga hodepine, og minsten sov.
Da var det ingen sak.
Jeg fikk god hjelp av gutta til å blande.



Får ikke helt frem den skikkelige fargen på kameraet mitt desverre.
Men det ble en fin rosa farge.
Den gul hvite fargen som er der fra før, ble ihvertfall finere nå.
Nå blir det gøy å være på vaskerommet.

Fikk forresten tørketrømmel av mine fantastiske foreldre for tre fire uker siden.
Fytti så deilig.
Min, nei, vår første tørketrommel.
Plutselig ble det ikke noen sak med all den klesvasken...
Jeg har ikke klaget før altså, men nå ble det jo suuuuuper enkelt :o)

Ha en god kreativ lørdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar