Sider

mandag 8. februar 2010

Litt nytt på vaskerommet og babyteppe ferdig

Ja tenk at jeg har klart å fullføre mitt første babyteppe :o)
Koselig altså.
Eller.. det er vel mere et vogn/vugge teppe.
Så får vi håpe det faller i smak.

Jeg ønsker meg forresten nytt kamera.
ønsker ønsker ønsker
ja de er det jammen nok av.
Men da jeg skulle ta bilde av teppe blir det jo bare helt feil farger,
det er jo ikke meg det er noe galt med.. hehe...
hmm... arg.
Det skal være rosa og brunt det teppe. ikke aprikos farge... *sint* ;o)
(Dette er heller ikke fersken farge eller hva skal jeg kalle det? Det er rosa! :o) )
Ellers har jeg fått hengt opp en hylle på vaskerommet. Kunne nok vært litt lenger nede, men,men....
Deilig å slippe å ha alt på gulvet.
(satte tørkestativet også på hyllen, da ble det enda mindre på gulvet :o) )
Blir så fort støvete på vaskerommet.
Eller.. jeg merker faktisk helt enormt forskjell etter vi fikk tørketrommel.
Som natt og dag.
Ikke så støvete lengre.
Men nå er det ihvertfall lett å moppe over gulvet.
Slipper å bruke tid på å ta alt hit og dit :o)

Da må jeg vel sette i gang med å vaske huset..
Gutta er tilbake i barnehagen, og tutta sover.
Merker jeg begynner å bli litt sigen jeg også.
Uvant å stå opp syv isteden for ti... ;o)
Jeg har det godt!!

1 kommentar: