Sider

tirsdag 24. juli 2012

Fra rosemaling til regnskogen?

Endelig har jeg fått malt litt igjen.
Det var bare så gøy.
Her var utgangspunktet:


En liten kommode som jeg fikk av søskenbarna mine. 
Den er nok rundt førti år, lurer på hva de brukte den til?
hmm... Kanskje dukkeklær?

Denne er ihvertfall til Mikkel...

Jeg kjøper all malingen hos malingsdamene i Maleriet.
Og fikk et spørsmål om jeg ville ha en prøve på en ny maling som hadde kommet.
Den heter Superfinish.
Er så gøy å prøve nye ting.
Tusen tusen takk jenter, jeg er nok en gang super takknemlig.


Fargen er valgt ut til å passe til en heftig tapet jeg hadde tenkt meg ut.
Passer godt til et gutterom.
Jeg har en langsiktig plan for det rommet.
Men det innebærer en dyr tapet og nytt gulv, så jeg får spare!


Ferdig grunnet..


Tapetet er skåret til og svamp og lim klart til bruk.
Da var den lille søte kommoden ferdig.












Jeg er kjempe fornøyd med resultatet.
Malingen kan anbefales på det varmeste.
-Nordsjø Superfinish-
Nå er det bare å prøve å finne noen knotter som kan passe....
Tapetet er også kjøpt hos maleriet.
De har mange tapetrester som kan kjøpes om man ikke vil kjøpe hele ruller.
Bare å kontakte dem, de sender over hele landet (tror jeg da... ;o)).








1 kommentar:

  1. Det ble superfint! :)
    Blir så inspirert av dette!
    Gleder meg til sånne prosjekter når vi kommer i hus.

    Siw

    SvarSlett