Sider

lørdag 16. oktober 2010

Til og med gaveinnpakningen var fantastisk!!

Fint?
Men først må jeg vise dere hva jeg har laget til frokost.
Gong kaker.
Noen som har smakt det før?
Enkel oppskrift, og enkelt å lage.

                             1L surmelk
                             1L mel (egentlig fint, men jeg bruker bare grovt mel)
                             2 1/2 dl sukker
                             1 ss natron

Dette blir en skikkelig grøtete guffe.
Ta en skål med mel og bruk en spiseskje til å ta guffen oppi denne skålen med mel.
Dekk "bollene" med mel og kast det fra hånd til hånd.
Deretter opp på steke takken.






Til slutt må man bare børste bort litt mel.
Ta på smør og brunost. Det er veldig godt.
Ungene liker smør og sukker på (det er vel lov en skjelden gang.... ;o) )


Her kommer det som var inni pakken min!!

Sjekk deeeet papiret da.
Sååå fint.
Det må jeg bruke til albumene til ungene tror jeg!!

Men her er skoene jeg fikk.
Er dem ikke søte vel??
:o)
Tusen takk, Bikbok jenter!!
Jeg er sååå glad :o)

Nå skal eldste gutten snart på kor og deretter er det dugnad i barnehagen.
Så får vi besøk, det blir kos!!


Ha en suuuper duuuuper lørdag.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar