Sider

søndag 12. september 2010

En liten snik-titt på terrassen,by night

Det er en stund siden, det var vel i juni.
Min kjære,snille,søte og selvfølgelig flinke storebror kom hit for å hjelpe oss.
Dere skjønner, terrassen vår var skikkelig skeiv....
Den som har bygget den har satt trykket på feil sted..
ehhh... kremt kremt.. merker at det ikke er en tømmermann i hode mitt
som formulerer dette riktig ;o)
Men uansett, Min kjære storebror, klarte å fikse dette.
Og tok samtidig å bygde, under press (?)( hehe..)
den sofaen jeg alltid har ønsket meg her.
se såååååå fint det ble:
Den ble skikkelig stor og deilig!
Jeg har kjøpt madrass på en madrass butikk her.
Stoffet er møbelstoff fra stoff og stil.
små putene og madrass trekket har jeg sydd selv.
Jeg er ny i gemet, så madrass trekket var litt stress å sy, synes jeg.
men neste madrass blir nok bedre (og flere puter kommer også).
Ja for jeg har ikke fått blitt ferdig.
men nå blir det snart noen uker fri, pga bytte av jobb.
DA skal jeg bli ferdig.
Gleder meg.
Da kan vi bare nyte fine høst dager her, og ikke minst neste sommer!

Se da, er det ikke koselig her vel..??
(Ikke se på den grusomme gardinstangen da.... Den glemmer jeg bare å ta bort...)

En stoooor takknemlig takk til Storebror!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar