Sider

lørdag 13. august 2011


Her har barna tatt bilder av byggingen sin.
Morsomt å se hvilke detaljer de tar bilde av.
Nå når det har vært fint vær har vi tatt et teppe ut på terrassen og lagt duplo opp på det.
Det holder konsentrasjonen i noen minutter ihvertfall!! ;o)



Her er noen stilleben fra familien Ottersens hjem:

Familien blom...

De tre bokstavene har jeg tapetsert selv.
De skal komme på barnas rom.
Men akkurat nå står de på peisen...


Koselige blomster jeg og barna plukket på tur.





Uglen som jeg har laget av isopor og paljetter, finnes i noen innlegg lenger nede....
Morsomt, men det tar jammen litt tid... :o)


Søte salt og pepper bøsser om jeg kjøpte på Søstrene Grene nå i sommer..
La oss håpe at de ikke krasjer.



Hjelp hjelp, jeg vil inn.. krasj bom bang....
Ny temperaturmåler.
Er den ikke litt kul?


Ute-pynten fra Nille, er inne hos meg...


De er veldig søte!





Ha en flott lørdag. 
Siste lørdagen før skolestart.
IIIIkkkk...
Snart hverdagskaos igjen.

2 kommentarer:

  1. Veldig lurt å la ungene få ta foto av legobyggingen sin, da blir det kanskje ikke så problematisk når man skal rydde den bort igjen. ;-)

    SvarSlett
  2. Den utepynten fra Nille var bare herlig ! Og den kommoden var kjempefin . Koselig med blomster i små vaser syns jeg ;)

    Ha en fin søndag :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett