Sider

lørdag 16. juli 2011

oppslagstavle?

Endelig ferdig.

For en stund siden.
Veldig lang stund siden.
Kjøpte jeg en stor isopor plate fra en byggevarebutikk.
Veldig billig å jobbe med.
Men masse søl når den skal skjæres til ja :o).

Jeg har vist dere uglen jeg har laget av den, men her kommer en oppslagstavle.
Om den kommer til å bli hengenes på veggen er en annen ting... hehe...

Sånn ser det ut på en av hobby kveldene her i huset.


Meget konsentrert.
Ikke ofte jeg har bilder av meg...
Julie benyttet sjansen.
Takk for koselig hobbykveld Julie!!


Jeg skjærte ut m`en og lagde hull til den i plata. Alt er isopor.


Kledde plata med stoff.


Så er det bare å ta paljetter og nåler og sette i gang.
M`en står for Mikkel.
Midt i mellom gutten.




Festet på et bilde.
Så får vi se om det ikke kommer litt små tegninger også etterhvert.
Om den blir hengt opp da, vell å merke....





Det gule prosjektet mitt lar vente på seg...
Litt treg her....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar