Sider

mandag 3. januar 2011

Jeg er så dårlig

til å ta bilder av det jeg lager.
Målet var å lage mange hjemmelagde gaver.
Desverre ble det ikke så mange.
Jeg er alt for flink til å utsette ting.
Har bare et mål, og det er å bli bedre til neste jul, håper jeg skal klare det.
Det ble ihvertfall to puter og en klokke.

Klokka var til min kjære martemor.
Hun har en liten klokkevegg med flere forskjellige klokker.
Håper den passer fint inn der!
Her er den ihvertfall..
Rakk et bilde rett før den ble pakket inn.
Flaks for meg og dere :o).

Men sjekk ut hva jeg fikk av ei annen god og snill venninne.
(Ei som jeg så gjerne skulle ønske bodde nærmere meg)
Hun er sååå flink!

Baksidene får dere se en annen gang.
For jeg merker virkelig at dette er første arbeidsdag etter en laaang god ferie.
Orker bare rett og slett ikke å reise meg for å ta flere bilder :o).
Jeg er såååå trøtt.

Natta


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar