Sider

onsdag 13. oktober 2010

Før og etter- spisestue...

Før (eller under heter det vel kanskje)
Etter:

Jeg ble ferdig :o).
Tror ikke noen fikk noe maling på seg heller..
Selv om det siste strøket kom på i morgen timene i dag.
hehe... jeg ler av meg selv.
Jeg er håpløs når jeg er alene.
Finner på mye rart.
Før gikk det utover håret mitt.
Nå er det mere interiøret som får prøvd seg.
Fikk forresten klar beskjed om at det nå var nok rosa av den eldste sønnen min.
Så nå får jeg putte inn litt andre farger :o)


Jeg ønsker meg noe mere på den ene veggen her,
men det må komme etterhvert.
Litt og litt, er det vel noe som heter.





Jeg hadde en suuuuper koselig avskjedsmiddag med BikBok jentene mine i kveld.
Takk jenter for gaven.
Jeg ble så hoppende glad, er bare litt stille sånn forann alle..
Men de var de fineste skoene jeg noen gang har hatt.
Gleder meg til å ta dem på meg.
Skal vise dere en annen dag.
Vent å se :o)

God natta

4 kommentarer: