Sider

lørdag 18. september 2010

Lappeteppe og pute til....

en liten dukke kanskje....
Blir spennende om denne gaven kan glede ei lita jente.
Det er faktisk mitt første lappeteppe.
Jeg måtte velge om alt skulle være hundre prosent nøye eller om jeg skulle bli ferdig til bursdagen.
Det ble det siste.
Men liker at det ikke er helt perfekt ;o)
Hva synes du???

Stoffet kjøpte jeg på stoffogstil.no.
Fikk det i posten på torsdag.
Det var nesten som julaften.
Elsker å få pakker i posten.
Ja, man føler jo nesten som at man FÅR det.. hehe..
Det blir nok mere sying nå fremover.
MEN jeg må bli ferdig med madrassen til sofaen på terrassen før andre ting....
kremt kremt.

Lenge siden du har sydd?? Hva var det??

1 kommentar:

  1. SÅ maskinen er fikset og i bruk igjen? Så gøy. Så veldig fint det ble. Heldigen hun som skal få den. I miss you. NÅ drar vi på onsdag til varmere steder. MEN når vi kommer hjem. da altså da MÅ vi finne en dag!!!!

    SvarSlett