Sider

lørdag 9. januar 2010

Ropt på elgen...

Neida...,ikke den elgen,
som jeg sa i et tidligere innlegg,
vi har ikke penger til den nå :o).

Men er det ikke det det heter..
"Rope på elgen..." 
Spysyken.
Skjønte faktisk ikke det utrykket før i fjor når mannen fikk spysyken.. hehe..
Ble helt livredd jeg ;o)
Mellomste sønnen har ikke hatt det, ellers så har vi hatt det i forskjellige grader alle fire.
Få håpe det nå er over.
Det er ikke akkurat godt det der...

Må vise dere bilder av noen av de flotte julegavene vi fikk.
Ikke stumtjeneren da, men knaggrekken og klokka,
 og de fine bildene gutta hadde malt i barnehagen.
De var sååå fine.
Det er jo de mest spennende gavene, de fra ungene.
Tenk at de til og med klarer å holde det hemmelig.
Jeg er jo bare sååå nysgjerrig, men vet å passe munnen slik at de ikke røper seg da!!!! hehe..
Putene er forresten heller ikke gaver.
Den mest fargesprakende sydde jeg for noen år tilbake, og de rosa er fra ikea tror jeg.
(Ikke fullt så fornøyd med (les:missliker sterkt) den benken,
men driver og klekker ut en plan...)
 Deilige farger.

Jeg elsker farger!! :o)
(jeg som hadde det meste i svart og hvitt.. hmm.. :o) )



Skal forresten prøve å vise dere noen før og etter bilder av huset vårt etterhvert.
Følg med :o).
God natta!! og God helg!!

2 kommentarer:

  1. Åååå kul klokke!!! Hvor er den kjøpt? (er det designer?)

    SvarSlett
  2. kult. Hva er planen din. Enkelt er å male den og nytt trekk til madrassen, men vet du allerede har tenkt den tanken hihi

    SvarSlett